|
There are no translations available.
Слънцето винаги е било приятел на човека. Майк Адамс ни напомня да спрем да го обвиняваме и да му отдадем дължимото. Така, както то ни дарява със Здраве.
Учените са смутени от резултатите от проучване, публикувано във февруарския брой от 2005 на „Журнала на националния раков институт” на САЩ. От публикацията научаваме, че излагането на слънце в действителност намалява риска от рак на кожата.
Това е важно доказателство, подкрепящо казаното от д-р Майкъл Холик, автор на „Ползата от ултравиолетовите лъчи”: „Слънчевата светлина всъщност е добра и полезна за вас. На практика рискът от много видове рак нараства, когато не се излагате достатъчно на слънце.”
Забележително е колко смутени и объркани са учените от резултатите на това изследване. Те не могат да повярват, че всичко, което са им втълпявали през годините, може да се окаже погрешно. Спомнете си, че конвенционалната медицинска общност е учена, че слънчевата светлина е лоша и вредна за вас. Постоянно се тръби: Трябва да покривате кожата си, да ползвате слънцезащитни кремове и да избягвате всякакво излагане на слънце, ако искате да сте здрави. Това е пропагандна линия, налагана най-вече от козметичната индустрия, произвеждаща слънцезащитни средства. Те са тези, които втълпяват на хората, че слънчевата светлина причинява рак и че слънцето трябва да се избягва на всяка цена.
Това са глупости! Човешкото тяло е създадено така, че да живее в хармония със Слънцето. Ние сме се развили като биологичен вид под естествените слънчеви лъчи, не под флуоресцентна светлина и с пожизнено намазана със слънцезащитен крем кожа. Ние се нуждаем от слънчева светлина, за да сме здрави. Ето, вече имаме и допълнително доказателство, което би трябвало да обърне посоката на пропагандата и да помогне на лекарите и учените да осъзнаят, че трябва да спрат да призовават хората да избягват излагането на слънце и да започнат да ги поощряват да получават повече светлина от слънцето.
Разбира се, че говорим за умерено и благоразумно излагане на слънце като „умереното за вас” се определя от пигментацията на кожата ви. Колкото по-тъмна е кожата ви, толкова повече слънчева светлина ви е необходима, за да произведе организмът ви необходимото количество витамин D. Колкото по-бледа е кожата, толкова по-малка е нуждата от слънчева светлина. Между другото, един от учените, коментиращи това проучване, беше толкова объркан от резултатите му, че измънка: „Всичко се дължи на витамин D, а ако искате да имате достатъчно витамин D, ма и по-добри източници да си го набавите, например, като пиете мляко.” Това е типичен съвет, даван от конвенционалната медицина. Те продължават да заблуждават хората да избягват слънцето, а вместо това да пият много мляко. Колко противна заблуда!
Работата е там, че млякото всъщност не съдържа достатъчно витамин D, особено когато се пие от прозрачни опаковки, защото светлината разгражда витамин D. Освен това, цялата тази линия на мислене, налагана от конвенционалната медицина, пропуска един важен момент – че може да съществуват други качества на слънчевата светлина – не само витамин D – които да укрепват здравето.
Вероятно съществува фототерапевтичен ефект, който стига много по-далеч от бихимичната продукция на витамин D. Но дори и да се ограничим само до витамин D, той притежава достатъчно положителни ефекти, които сами по себе си оправдават излагането на слънце. Витамин D регулира растежа на раковите клетки. Той потиска пролиферацията на ракови тумори в тялото и в същото време е изключително важен за абсорбцията на калций в тънките черва.
(Това, между другото, помага да се обясни защо толкова много възрастни хора развиват остеопороза в наши дни, макар да смятат, че приемат достатъчно калциеви препарати. Причината е, че нямат достатъчно витамин D, за да абсорбират калция, който внасят в организма си. Проблемите при тях започват от дефицита на витамин D, поради липсата на достатъчен контакт със слънцето и завършват с дефицит на калций, въпреки приеманите огромни количества калциеви добавки. Крайният резултат, разбира се, е остеопороза или остеомалация – напредналият стадий на остеопороза. След като конвенционалната медицина веднъж им е поставила диагноза остеопороза, лекарите започват да ги тъпчат с хормонални препарати и различни други медикаменти, вместо простичко и честно да ги посъветват да се излагат повече на слънчево греене и да правят малко повече физически упражнения, за да подпомогнат уплътняването на костите.)
Във Великобритания вече казаха на лекарите, че правят лоша услуга на пациентите си, съветвайки ги да избягват излагането на слънце. Лекарите бяха инструктирани да съветват хората да се излагат повече на слънце и да не се покриват от главата до петите със слънцезащитни кремове винаги, когато излязат на открито. Така че в това отношение Великобритания е доста напред от САЩ. САЩ като че ли са последната държава в света, която би признала полезността на други видове лечение, освен медикаментите, хирургията и облъчването. На американските лекари изглежда ще им нужна цяла вечност, за да достигнат до идеята, че Природата все пак притежава някаква мъдрост, когато стане дума за лекуване.
Не би било преувеличено да се каже, че слънчевата светлина и витамин D могат да предотвратяват и дори да предизвикват обратно развитие на ракови процеси в организма. Говорим за рак на простатата, рак на млечната жлеза, рак на маточната шийка, а вече и за кожния рак. Ако още не сте го направили, запознайте се с доклада на http://www.truthpublishing.com. Има и едно интервю на д-р Майкъл Холик точно на тази тема. Прекрасно четиво! Интервюто е записано преди публикуването на резултатите от въпросното ново изследване, но аз съм сигурен, че те са предизвикали усмивка на лицето на д-р Холик и се надявам да помогнат за изясняване на важността на излагането на слънчева светлина – у хората и особено у представителите на медицинската общност.
Майк Адамс, the Health Ranger
Оригинална статия: http://www.naturalnews.com/007632.html
Коментар „ХомеоХелп”:
Докарахме я дотам да се организират нарочни проучвания, които да доказват най-най-елементарните неща. Защото мощната машина на производителите на всевъзможна синтетика ни проглушава ежесекундно ушите колко жизнено важни за нас са техните продукти и колко жестока би била Майката-Природа към нас, ако нямахме тези продукти – медикаменти, ваксини, козметика. (Публична тайна, че едни от най-едрите компании производители на козметични продукти всъщност са дъщерни образувания на фармацевтични гиганти.)
Тези нездравословни и откровено болестотворни идеи влизат в нашия начин на мислене, единствено благодарение на лавината от лъжливи реклами, чиято главна цел е да ни отучи да вярваме на здравия си разум, а вместо това да се доверяваме на анонимни хора с безкрайно съмнителен морал.
Честният съвет е:
Печете се на слънце умерено. Посрещайте и приемайте Слънцето с любов, а не със страх!
И вярвайте повече на здравия си разум, чиято мъдрост е издържала изпита на вековете и по-малко на хора, които непрекъснато си сменят мнението, поради липса на други ясни ориентири извън чисто комерсиалните. |